Kusursuz 8,4
754 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Kusursuz



754 değerlendirme
  • Temizlik 8,7
  • Tesis içerikleri 8,2
  • Konum 8,0
  • Oda Konforu/Standardı 8,8
  • Personel Performansı 8,8
  • Parasal karşılık 8,2
  • Yiyecek/Yemek 7,9
Kritere göre sırala
Onaylı değerlendirmeler

Çin konumundan Ming kişi
Büyük çocuklu aileler
Laguna Oda
Şubat 2016 Tarihinde 4 gece kaldı
总体很满意
先说缺点:普通房型里没有微波炉,吃饭贵点还可以忍受,但长期吃下来,不合中国人口味啊,附近没有711。 有中文服务,外出有免费的车和船,非常适合泡酒店! 沙滩非常棒。 感觉去普吉岛要么住这里,要么住巴东,别的地方就可以忽略了。
22 Şubat 2016 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan Lijing kişi
Küçük çocuklu aileler
Ocak 2016 Tarihinde 4 gece kaldı
Villa位置不好,设施陈旧
员工比较友好
Villa的浴室温水很难弄。集体都没有好好洗个澡,非常失望。 Villa位置离酒店设施较远, 不方便。
01 Şubat 2016 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan peng kişi
Küçük çocuklu aileler
Laguna Oda
Kasım 2015 Tarihinde 3 gece kaldı
很好的酒店
服务很好,服务人员很有礼貌,客房很大,很舒服。
客房很大,小孩很喜欢。服务人员很有礼貌,不过说前台提供中文服务,但没有碰到。酒店比较偏远,吃饭很不方便。酒店吃饭较贵。酒店有自己的沙滩,人很少。
18 Kasım 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan yirong kişi
Küçük çocuklu aileler
Laguna Oda
Kasım 2015 Tarihinde 2 gece kaldı
值得一住
服务 设施 服务
太棒了,以至于回国后心心念念,也向很多人推荐
16 Kasım 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan zhihui kişi
Küçük çocuklu aileler
Ağustos 2015 Tarihinde 4 gece kaldı
房间很大,装修太老了。不是在酒店中心区域。
清洁,服务
退房时忘了一幅大象的话,后来找回来了。还是比较满意。
16 Kasım 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan zhen kişi
Küçük çocuklu aileler
Laguna Oda
Ekim 2015 Tarihinde 2 gece kaldı
还不错
酒店环境不错,在海边,人不多
03 Kasım 2015 Olarak değerlendirildi

Hong Kong konumundan Li kişi
Yalnız seyahat edenler
Laguna Oda
Ekim 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Angsana Laguna Phuket Hotel
打车远,要收10000铢,入住办理时间长,等了一小时,其他都不错
02 Kasım 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan Jingmeng kişi
Yalnız seyahat edenler
Laguna Oda
Eylül 2015 Tarihinde bir gece kaldı
适合家庭和情侣避世度假的酒店
服务,设施,风景
07 Eylül 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan kişi
Çiftler
Dört Yatak Odalı Residence Havuzlu Villa
Ağustos 2015 Tarihinde 3 gece kaldı
普吉岛非常值得一去的酒店
1、服务满意,每天有免费班车接送泳早餐及外出 ;2、四卧室泳池别墅很不错,宽敞又干净;3、延迟退房服务非常人性化,很满意
该酒店出来地理位置稍偏僻,其他都很满意,四卧室的泳池大别墅,将近500平的面积,9位成人居住一点也不拥挤。别墅的装修风格是简约泰式,很有特点。泳池的水非常干净,每天都有工作人员来维护,服务很满意。酒店的景色美轮美奂,淡季的时候,去人不太多的沙滩吹海风非常舒服。
05 Eylül 2015 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan david kişi
Küçük çocuklu aileler
Laguna Oda
Ağustos 2015 Tarihinde 2 gece kaldı
有些小插曲,但还是非常愉快的一次住宿经历。
人性化的服务,真诚热情的交流沟通,良好的入住体验
在经历了皇帝岛“瑞阿布瑞”酒店不愉快的住宿经历以后,带着逃离一般心情的来到了悦椿。一下车,就被悦椿酒店服务人员的热情和微笑暖化了。主动迎接,帮助提行李,热情的微笑,迎宾饮料和水都很及时,中文客服,全程陪同办理入住,然后还给安排了最好的海景房。即便也是下午3点才能入住,但是悦椿会提供一张酒店所有餐厅的对折券,让你在等待的过程中可以享受美食。诚然五星酒店的餐厅价格是偏高的,但是打个对折下来,再对比芭东的海鲜排档,无论是菜的品质还是用餐环境上,都是非常具有性价比的。 入住房间后,整体设施确实有些陈旧,但是清洁还是做得十分到位,房间很大,阳台上有座椅和茶几,房间里也有沙发和茶几,白天坐在阳台上喝喝茶,看看海景,确实非常写意。自助早餐的品种和品质略简单了一些,不过还过得去,可以选择含早的房间,毕竟节省时间,用餐比较方便。 入住房间的第二个晚上,发生了一点小插曲,我们房间隔壁的老外在酒店房间里开PARTY,音乐声,口哨声,尖叫声,十分吵闹。打电话给酒店前台,酒店再三和隔壁房间的老外沟通,收效不大,夜班经理跑到隔壁房间3趟,劝说很久也没用。我本着息事宁人就是想睡个好觉的想法,对夜班经理说他们不肯安静,我可以换个房间,我只需要安静的睡觉。于是经理马上安排出安静的房间给我们更换,还帮忙搬行李,并再三道歉。然后我提出因为今晚没有休息好,明天是否可以推迟2个小时退房,经理连连答应,并且主动问我们是不是凌晨航班,我们说是的,他说,你们可以一直延住到航班起飞前。 在经历了上个酒店冷漠的服务之后,我彻底被悦椿这种及其人性化,完全站在住客的角度考虑问题的服务所征服了。这是一家会让人感动的酒店,我相信,再去普吉岛渡假,悦椿会是我的首选。
21 Ağustos 2015 Olarak değerlendirildi


1

Programınızı seçin

Sayfanın en üstünde PointsMAX'a tıklayın. Birçok popüler havayolu ve bağlılık programı göreceksiniz.

2

Puanı olan bir oda seçin

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 4900 puana kadar kazanın

Uygun her oda rezervasyon yaptığınızda alacağınız puanı gösterir.

3

Giriş yapın ve puan kazanın!

  • Program Üyelik ID
  • Otelde ben kalmıyorum. Bu rezervasyonu başkası için yapıyorum.

Rezervasyon sırasında seçili üyelik ID'nizi girin. Check-out'tan sonra rezervasyonda belirtilen miktarda puan kazanacaksınız. Bu kadar kolay!

Buradan başlayın ve program tercihinizi yapın: