Otel bilgilerine dön

2015
Çok İyi 7,7
562 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Çok İyi



562 değerlendirme
  • Otel Koşulları/Temizlik 7,6
  • Tesis içerikleri 6,9
  • Konum 8,3
  • Oda Konforu/Standardı 7,8
  • Personel Performansı 7,7
  • Parasal Değeri 7,7
  • Yiyecek/Yemek 6,9

Filipinler konumundan Uzzielyn D. kişi
Küçük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
train your receptionists what CS is
just surprised why breakfast is not included. but the place is nice and cozy. one awful experience though with their receptionists. hope they will train them what a good customer service means
04 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan Harendran S. kişi
İş için seyahat edenler
Haziran 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Nice Hotel
Nice Hotel with friendly staff
03 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Kanada konumundan ruskin M. kişi
Çiftler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Money-grabbing tactics
Get this: if you want a second room key (which is a card), you need to put down a 200 peso deposit, in case you don't return the second card. But they issue a white paper receipt, which you ALSO need to return to claim your 200 peso deposit. Give me a break!!!! So, if you return the key, which is what the deposit is for, but lose the receipt, which is worthless, you lose your deposit. This is wrong on so many levels. First of all, the keys are essentially disposable and no American hotel would ever charge you a deposit for a second key, they'd just give you as many keys as you need, and if you lose one, so what? Plus, to have a system so the receipt is required to claim your stupid deposit on a valueless key, is obviously set up to double their chances of keeping the deposit. In other words, it's an unethical money grab. I suggest everybody who stays there refuse to pay the deposit and demand to speak to the manager to voice their complaints.
26 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Yeni Zelanda konumundan Marcus C. kişi
Yalnız seyahat edenler
Eylül 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Close to town, pool is an oversized bath
Old and rundown, needs a make over, comfortable bed, good bathroom, clean towels, but overpriced for what you get. No breakfast included, food average.staff ok, pool was a big letdown. And gym was a pile of old rusty machines that don't work...a joke
23 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan archie A. kişi
Çiftler
Temmuz 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Vacation
See you next year pinnacle
21 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan CHEE P. kişi
İş için seyahat edenler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
I will be back to stay in this hotel again as this hotel was in a good location
Next to the hotel there is a restaurant selling chicken bbq was very delicious
17 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan Arvin F. kişi
Küçük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Dress honorably or else u will be called the last
Everything was fine about this hotel but you need to dress like an honorable person to be noticed by their staff. We were in line waiting to be called to check in but they called the guy who came after us because that guy is wearing a barong dress unlike us who only wears jeans and shirts.
06 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan Ariane N. kişi
Çiftler
Mart 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Good location
Close to shopping malls. Very good buffet breakfast.
05 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Kanada konumundan Inocencia M. kişi
Büyük çocuklu aileler
Haziran 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
awesome
Continue your excellent service
01 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan edsel G. kişi
İş için seyahat edenler
Haziran 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
room conditiom
Improve lighting for business paper works. Provide bidet at the cr. Recheck hot and cold shower condition
26 Haziran 2016 Olarak değerlendirildi