Kusursuz 8,8
1053 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Kusursuz



1053 değerlendirme
  • Temizlik 8,9
  • Tesis içerikleri 9,1
  • Konum 8,7
  • Oda Konforu/Standardı 9,0
  • Personel Performansı 8,9
  • Parasal karşılık 8,7
  • Yiyecek/Yemek 8,2
Kritere göre sırala

Amerika Birleşik Devletleri konumundan Zulfarida kişi
Küçük çocuklu aile
Nisan 2015 Tarihinde 2 gece kaldı
Very satisfying and friendly staff.
Location, friendly staff and historical
I was really satisfied with the service. They even upgraded the room from standard room to suite room without an extra charge. I will certainly come back to stay in this hotel.
27 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Tayvan konumundan Li kişi
Çift
Şubat 2015 Tarihinde 3 gece kaldı
value fro money
Spacious room, beautiful garden surroundings, lots of choices for breakfast
14 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Amerika Birleşik Devletleri konumundan James kişi
İş için seyahat edenler
Bahçe Terası (Oda)
Nisan 2015 Tarihinde bir gece kaldı
fabulous
hotel, room, service
Perfect
12 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

İngiltere konumundan Yue kişi
İş için seyahat edenler
Executive Süit Oda
Nisan 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Historic luxury
History, Art Deco, gardens
Great
12 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan Malini kişi
Çift
Bahçe Terası (Oda)
Eylül 2013 Tarihinde 2 gece kaldı
Comfortable and clean
The food was good. The rooms were very nice with beautiful view. The staff were excellent.
It was an amazing stay. The staff were very helpful and friendly. The hotel itself is waking distance go shopping centre. The spa and restaurant at the hotel are very good. Overall an excellent hotel. Would go again.
10 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Malezya konumundan Tsung kişi
Tek seyahat edenler
Bahçe Terası (Oda)
Aralık 2013 Tarihinde 2 gece kaldı
Good
Location, Ambience, People
09 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Avustralya konumundan Hayz kişi
Küçük çocuklu aile
Nisan 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Best In Surabaya
History, Service, elegance
Fab historic hotel and the heart of the old town. Rooms are huge so we fit comfortable as a family of 4 with only 1 extra bed, (kids shared) in a garden wing room. Well worth splashing out for at least one night in this lovely hotel, it is one of the best in asia!
08 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

İngiltere konumundan Helena kişi
Küçük çocuklu aile
Mart 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Disappointed
Garden, iced lemon tea, changing rooms at pool
The last time I stayed here was 11 years ago and I have to say I was disappointed in our stay this time. Our room looked nice but the smell of damp was terrible. If I had been staying longer than 1 night, I would have said something. There were hardly any plug points and the ones available were hard to get to. The water in the shower went from warm to burning hot in seconds. The staff were lovely but my mum accidentally broke a glass in the bathroom and was charged Rp100 000 ($10) when checking out... a bit expensive for a run of the mill glass! We had just moved from a 5 star hotel in Malang and felt the Majapahit fell short from what we had just experienced at the previous hotel. We paid more at the Majapahit and got a lot less for our money. Sad to say but I don't think we'll stay here again.
01 Nisan 2015 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan Alistair kişi
Çift
Executive Süit Oda
Şubat 2015 Tarihinde 4 gece kaldı
A touch of old colonialism
Room, staff performance, location
Great old style hotel. The room was large and clean, the service outstanding and the staff very friendly. Nice pool as well!
23 Mart 2015 Olarak değerlendirildi

Endonezya konumundan Aif kişi
Çift
Eylül 2013 Tarihinde 2 gece kaldı
Nice
Room, garden, location
Excellent
19 Mart 2015 Olarak değerlendirildi


1

Programınızı seçin

Sayfanın en üstünde PointsMAX'a tıklayın. Birçok popüler havayolu ve bağlılık programı göreceksiniz.

2

Puanı olan bir oda seçin

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 4900 puana kadar kazanın

Uygun her oda rezervasyon yaptığınızda alacağınız puanı gösterir.

3

Giriş yapın ve puan kazanın!

  • Program Üyelik ID
  • Otelde ben kalmıyorum. Bu rezervasyonu başkası için yapıyorum.

Rezervasyon sırasında seçili üyelik ID'nizi girin. Check-out'tan sonra rezervasyonda belirtilen miktarda puan kazanacaksınız. Bu kadar kolay!

Buradan başlayın ve program tercihinizi yapın: