Memnuniyet verici 6,3
314 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Memnuniyet verici



314 değerlendirme
  • Temizlik 6,0
  • Tesis içerikleri 4,5
  • Konum 7,3
  • Oda Konforu/Standardı 6,3
  • Personel Performansı 6,1
  • Parasal karşılık 6,3
  • Yiyecek/Yemek 5,7
Kritere göre sırala

Endonezya konumundan Benny kişi
Çift
Delüks (Çift Kişilik)
Ekim 2015 Tarihinde bir gece kaldı
Avoid this hotel
We didnt have a great time staying. Our room were smelly and bed sheets were not clean properly
18 Nisan 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Endonezya konumundan Jeo kişi
Grup
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde 3 gece kaldı
Rooms is very old and smelly!
Room is smelly, very old, air conditioning is not cool at all, blankets are dirty (i change 3x), carpet is very old and dusty. It shouldn't rate as 4 stars hotel and not even 6.3 rates!
04 Nisan 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Malezya konumundan Shiraz kişi
İş için seyahat edenler
Superior (Twin)
Şubat 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Very old hotel
Need to upgrade
04 Nisan 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Endonezya konumundan Bayuaji kişi
İş için seyahat edenler
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Worst Night
The hotel is not clean, old hotel. The staff is good and responsive but in term of facility this is bad I found cockroach in my room, water dripping in toilet, and also no tv channel, telephone ring because it cannot place correctly Also i order large bed they gave me twin bed
31 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Endonezya konumundan Alain kişi
Grup
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Overrated
Not recommended
31 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Singapur konumundan SIEN kişi
İş için seyahat edenler
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Rooms differed frm website pixs
Only the facilities are okay... Staff told me they are in process of renovating. No free Wi-Fi at all,not workable,2stars now until renovasi. I stayed 4th flr and bulbs flickering and they said no room change
31 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Malezya konumundan Navindra kişi
İş için seyahat edenler
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Regretted, Annoyed, Disgusted
Checked in late night. Way from entrance itself was spooky looking lobby. Requested for single bedded room. Given room 402. Very old looking hotel with no maintenance. Way to the room doorstep could hear room bell keep ringing (may be wiring issue). Throughout the night it happened twice that the room bell kept ringing on its own. When requested for change of room, there were no other single bedded room available. The worker managed to cut off the speaker at the second attempt. Next morning, breakfast was very lousy. With insects crawling on the food served on the buffet. Worse place I have ever stayed in Medan. Will never enter this hotel again.
30 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Endonezya konumundan jomin kişi
Tek seyahat edenler
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde 4 gece kaldı
Not a 4 star hotel in my opinion
The room is messy , especialy the bath towel is very very disgusting and the smeel is bad .. Even this htl still running renovation but the quality must keep especialy the higenis and cleaning for the Bath towel, sheet cover and all about linen is cleenless and dirty
29 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Malezya konumundan Nurjannah kişi
Tek seyahat edenler
Superior (Twin)
Mart 2016 Tarihinde 3 gece kaldı
Awful!!
The worst hotel in Medan Air con is hot con Flies n insects on dining area Room services lousy Soil pillow n smelly n filthy Not recommened on Agoda list Bad experiience
25 Mart 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?

Endonezya konumundan ANDI kişi
Küçük çocuklu aile
Superior (Twin)
Şubat 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Old Hotel
This hotel need renovation...
17 Şubat 2016 Olarak değerlendirildi
Bu değerlendirmeyi yararlı buldunuz mu?


1

Programınızı seçin

Sayfanın en üstünde PointsMAX'a tıklayın. Birçok popüler havayolu ve bağlılık programı göreceksiniz.

2

Puanı olan bir oda seçin

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 4900 puana kadar kazanın

Uygun her oda rezervasyon yaptığınızda alacağınız puanı gösterir.

3

Giriş yapın ve puan kazanın!

  • Program Üyelik ID
  • Otelde ben kalmıyorum. Bu rezervasyonu başkası için yapıyorum.

Rezervasyon sırasında seçili üyelik ID'nizi girin. Check-out'tan sonra rezervasyonda belirtilen miktarda puan kazanacaksınız. Bu kadar kolay!

Buradan başlayın ve program tercihinizi yapın: