Otel bilgilerine dön

Kusursuz 8,8
1060 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Kusursuz



1060 değerlendirme
  • Otel Koşulları/Temizlik 9,2
  • Tesis içerikleri 9,1
  • Konum 8,9
  • Oda Konforu/Standardı 9,1
  • Personel Performansı 9,1
  • Parasal Değeri 8,2
  • Yiyecek/Yemek 8,5
Kritere göre sırala

Endonezya konumundan Avin P. kişi
Çiftler
Haziran 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Weekend Getawat
Amazing service by the hotel staff. Great location
27 Haziran 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan Maria A. kişi
Çiftler
Haziran 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Good food and facilities!
Highly recommended!
25 Haziran 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan Gina D. kişi
İş için seyahat edenler
Mayıs 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Nice hotel
not the best location for shopping if you are intending to mix business with travel
02 Haziran 2016 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan Matthew C. kişi
İş için seyahat edenler
Nisan 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Very good hotel with good service
Comfortable and nice for business travellers. Good service and clean room.
31 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

Singapur konumundan Matthew C. kişi
İş için seyahat edenler
Nisan 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
Good comfortable hotel especially for business travellers
Good facilities and good spread for breakfast. Live up to reputation as a five star hotel. Professional and helpful staff. Very comfortable stay.
31 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

Çin konumundan YIBIN J. kişi
Çiftler
Mayıs 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Deluxe Harbor view room
view is pretty, and you will have free tea & fruit in room
24 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

İngiltere konumundan Maxwell C. kişi
Çiftler
Mayıs 2016 Tarihinde 9 gece kaldı
great view
we had a harbourview room and it was definitely worth the money. Hotel staff are attentive and knowledgeable and eager to assist. I was a great stay
23 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

Tayvan konumundan Shue-Chen H. kişi
İş için seyahat edenler
Mayıs 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Consultant
I was very appreciated for the service of their employee . I left behind my cell phone at 20th floor Horizon club while using computer there . But I didnot know myself that I have lost cell phone until the manager Mr. Isaac Wong came to me while I was waiting the shuttle bus outside of hotel after check-out room.
16 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

İngiltere konumundan Ismail F. kişi
Çiftler
Nisan 2016 Tarihinde 3 gece kaldı
HK Stay
Fantastic! Upgraded to executive room, loved it! Zoe on reception was very informative and helpful, room was spacious with great harbor views - we had the breakfast at the Horizon Club which was fresh and delicious. Location of the hotel is fantastic, harbor on the door step with all the attractions within minutes walk as is the closest metro station. Will happily return should we end up in HK again.
04 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan elaine M. kişi
Yalnız seyahat edenler
Nisan 2016 Tarihinde 2 gece kaldı
the second time around
i had to go back to retrieve all my stuff that I left... they delivered it in my room.. all intact.. the staff specially Omar did an extra output by showing me where to find and eat good wanton noodles.. the staff in the lobby are all nice. greeting me as if they remembered me being there two weeks ago. it was a warm experience.. i think i wont mind going there for the 3rd visit. thank you for all the services you have extended to me during my stay shangri-la Kowloon. God bless and More power! although i will stick to my previous review.. in order for your guests to feel safe.. you need to have an in-house clinic where there is a doctor and medicines to dispense. :)
04 Mayıs 2016 Olarak değerlendirildi


1

Programınızı seçin

Sayfanın en üstünde PointsMAX'a tıklayın. Birçok popüler havayolu ve bağlılık programı göreceksiniz.

2

Puanı olan bir oda seçin

  • Free Wi-Fi
  • Popular! 61 travelers are considering this property right now
  • 4900 puana kadar kazanın

Uygun her oda rezervasyon yaptığınızda alacağınız puanı gösterir.

3

Giriş yapın ve puan kazanın!

  • Program Üyelik ID
  • Otelde ben kalmıyorum. Bu rezervasyonu başkası için yapıyorum.

Rezervasyon sırasında seçili üyelik ID'nizi girin. Check-out'tan sonra rezervasyonda belirtilen miktarda puan kazanacaksınız. Bu kadar kolay!

Buradan başlayın ve program tercihinizi yapın: