Otel bilgilerine dön

Çok İyi 7,6
2010 değerlendirme karşılığında alınan puan

En yeni müşteri değerlendirmeleri

Seyahat tipini seçin
Çok İyi



2010 değerlendirme
  • Otel Koşulları/Temizlik 8,0
  • Tesis içerikleri 7,4
  • Konum 7,8
  • Oda Konforu/Standardı 7,8
  • Personel Performansı 7,8
  • Parasal Değeri 7,6
  • Yiyecek/Yemek 6,9

Malezya konumundan POOI L. kişi
İş için seyahat edenler
Ağustos 2016 Tarihinde bir gece kaldı
HARBOUR PLAZA NORTH POINT HOTEL
NO COMMENT
17 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Endonezya konumundan Nona M. kişi
Küçük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
clean rooms, friendly staff
all staff here is so friendly. i also get free cot. this hotel is near to quary bay station and had a free shuttle to central station. very nice experience for me and family :)
11 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Endonezya konumundan Nona M. kişi
Küçük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde 6 gece kaldı
clean rooms, friendly staff
all staff here is so friendly. i also get free cot. this hotel is near to quary bay station and had a free shuttle to central station. very nice experience for me and family :)
11 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Güney Kore konumundan yunjin J. kişi
Çiftler
Ağustos 2016 Tarihinde 3 gece kaldı
near subway, market, starbucks. perfect.
obviously it's quite far from central, but it didn't matter. and i asked to call a restaurant instead of me, who cannot speak chinese. kindly one of the staffs made a reservation for me. Many Many Many THANKS!
11 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Malezya konumundan Huey K. kişi
Büyük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde 5 gece kaldı
Nothing
Nothing
08 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Amerika Birleşik Devletleri konumundan Shaun H. kişi
Küçük çocuklu aileler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
Good
We enjoyed our stay.
04 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

İrlanda konumundan Stephen M. kişi
Çiftler
Temmuz 2016 Tarihinde 3 gece kaldı
Good
Great value for money. Stay here regularly.
04 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Hong Kong konumundan Tsz Y. kişi
Çiftler
Temmuz 2016 Tarihinde bir gece kaldı
location is excellent
Location is great, 2 mins walk from Quarry bay MTR station. room size is big enough with the price you pay. Swimming pool is nice too. We enjoy a wonderful night at the lobby lounge with drinks and excellent live band. However, there is no "express check out", you have to line up at least 20 mins for checking out, that is too stupid.
02 Ağustos 2016 Olarak değerlendirildi

Filipinler konumundan Katrina H. kişi
Gruplar
Temmuz 2016 Tarihinde 8 gece kaldı
A Good Hotel!
Stayed here again for the second time, and everything went well, as usual. Except for the overpriced WiFi.
31 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi

Amerika Birleşik Devletleri konumundan Gordon L. kişi
Küçük çocuklu aileler
Haziran 2016 Tarihinde 17 gece kaldı
Just an Okay Considering It's a 4-Star Hotel
An Okay stay considering this is a 4-star hotel. The toilet had an awful smell something reminds me of a public restroom in H.K. Complained once, the staff was responsive in moving us to another suite. After all, same old smell which we had to leave toilet cover and bathroom door closed when not in use. It was a total of 2 stays including the first 2-week stay plus another 2-days return stay. The staff makes no attempt to offer "sorry" or credit for their inconvenience created but insisted to charge us $180 HK dollar for the phone calls of $5 per local call we made. We may have overlooked the fine prints, but $5 per local call is totally out of the norm. They initially offered $30 discount, and we pushed to split it in half. In conclusion, the service provided does not match up the rating of a 4-star hotel.
30 Temmuz 2016 Olarak değerlendirildi